
Tanárok értékelték a FliCreate módszereit
A napokban befejeződött a FliCreate Erasmus+ projektben részt vevő tanárok elméleti képzése. A pedagógusok a kurzus zárásakor a következő pozitívumokat emelték ki a megismert aktív tanulási módszerekkel kapcsolatban:
- a tanulók kénytelenek megtanulni beosztani az idejüket,
- a kritikus gondolkodás hatékonyan fejleszthető,
- a diákok megbeszélhetik a problémákat az iskolatársakkal,
- könnyebb a differenciálás.
Ezzel szemben problémásnak találták:
- a tanulók motiválását,
- hogy hogyan lehet olyan órákat tartani, amelyek érdekesek a diákok számára, és ugyanakkor elérik a pedagógiai célokat is,
- a rendelkezésre álló tanítási idő rövidségét,
- hogy a jó minőségű videók elkészítése jelentősen növeli a munkaterhelést.
Többen említették, hogy nem érzik eléggé megbízhatónak saját digitális felkészültségüket, ami számunkra egyértelmű jele annak, hogy folytatnunk kell a pedagógusok digitális készségeinek fejlesztését.