Szakképzés a munkaerőpiac igényeire szabva

Ha a szakképzésből kikerülő diákok tudása, készségei közelebb kerülnek a munkaerő-piaci elvárásokhoz, akkor a munkáltatók könnyebben találnak megfelelően képzett munkatársakat, a végzett fiataloknak pedig nem kell már az első munkahelyükön saját szakmai hiányosságaikkal szembesülniük.

Online Excel-tanfolyam kezdőknek

Gyakorlatközpontú online Excel-tanfolyamunkkal kötetlen időbeosztásban sajátítható el mindaz, amire a modern irodai feladatvégzéshez szükség lehet. Bérjegyzék? Készletkimutatás? Egyik sem jelent majd kihívást, ha elvégzed a teljes egészében online kurzust. Jelentkezz most, bevezető, 27.500 Ft-os áron!

Agrárinformatika a szakképzésben

Új tananyag készült három modulban a mezőgazdasági szaktanárok számára:

1. modul: 21. századi oktatási módszerek a mezőgazdasági szakképzésben
2. modul: E-mezőgazdaság - európai stratégiák és kezdeményezések
3. modul: Digitalizáció a mezőgazdaságban - Mezőgazdaság 4.0

Még nem lett létrehozva címlapra kerülő tartalom.
A Drupal 8 Kézikönyv hasznos kiindulási pont lehet a webhelyépítés első lépéseihez.

Rólunk

Munkatársaink többéves tapasztalattal rendelkeznek az alábbi területeken:

  • egyetemi szintű oktatás és kutatás,
  • webfejlesztés,
  • innovatív tanártovábbképzés,
  • informatikai képzések,
  • e-learning keretrendszerek fejlesztése, tanácsadás,
  • multimédiás oktatóanyagok fejlesztése,
  • projektmenedzsment,
  • minőségmenedzsment.

 

Gödöllői székhelyű felnőttképzési intézmény vagyunk, nagy hagyományokkal az informatikai szakképzés területén. Az utóbbi években számos hazai és európai uniós kutatási és fejlesztési projekt kezdeményezői, partnerei és koordinátorai voltunk és vagyunk. Legfőbb erősségünk az innováció.

Munkatársaink

ügyvezető igazgató
webfejlesztés üzletágvezető, CTO
projektmenedzser, e-learning fejlesztő
e-learning fejlesztő
projektmenedzser, e-learning fejlesztő
webfejlesztő
oktatási és pályázati referens
webfejlesztő
irodavezető

Nemzetközi projektek

A READ-IN-CLUB 2021 júniusában indult 20 hónapos projekt, melyet az EU Erasmus+ programja finanszíroz. A projekt megvalósításában görög, olasz, ciprusi, horvát, szlovén és magyar könyvpiaci, oktatási és kulturális szervezetek vesznek részt.

 

Az LS4VET projekt célja, hogy innovatív módszertant dolgozzon ki a szakképzés tanárainak és oktatóinak fejlesztésére a japán tanórakutatás (Lesson Study) modelljének adaptálásával.
A projekt célja az európai diákok iskolai teljesítményének javítása hatékonyabb pedagógiai módszerek alkalmazásával, digitális technológiák felhasználásával, a tanulói kreativitás és a problémamegoldó képesség fejlesztésével.
A technológiai fejlődés és a munkaerőpiac által elvárt készségek terén tapasztalható változások és a problémamegoldási készség, a kritikus gondolkodás, a kreativitás egyre fontosabbá válása miatt szükségessé vált az oktatási módszerek megújítása. Ehhez járul hozzá a Flip-IT! projekt.
A LaserSafety Erasmus+ projekt célja a lézerbiztonsági szakmai készségek fejlesztése, online képzés kidolgozásával.
A mezőgazdaságban is egyre nagyobb teret nyernek a digitális eszközök, ami magával hozza új szakterületek, új munkakörök megjelenését is. Nem csupán agrármérnökökre vagy informatikusokra lesz szükség, hanem a kettő metszetére.
A szakképzés naponta szembesül azzal, hogy a diákok munkaerő-piaci sikere érdekében folyamatosan megújuló szaktudást kell közvetítenie, amely igazodik a felgyorsult technológiai fejlesztésekhez.
Az InnoTeach projekt olyan módszertani készlet kidolgozását tűzte ki célul, amellyel az általános iskolai tanítók becsempészhetik az innovációt az iskola falai közé.
Habár Európában több nő él, mint férfi, az önmagukat foglalkoztatóknak csak harmadát teszik ki a női vállalkozók.
Mindenki hozzájárulhat ahhoz, hogy a digitális információ akadálymentesen hozzáférhető legyen!
Az OpenQAsS projekt során kidolgoztunk egy megoldást, amely a szakképző intézményeket segíti minőségbiztosítási feladataik elvégzésében, méghozzá az aktuális Európai Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszerrel (EQAVET) összhangban.

Publikációk

Ez a kétkötetes, ingyenesen letölthető könyv egy új, reszponzív módszertant mutat be, amellyel a szakoktatás leküzdheti a munkaerő-piaci készséghiányokat.
Ez a könyv azoknak a mezőgazdasági szaktanároknak szól, akik modern eszközök segítségével szeretnének tanítani és napjaink munkaerő-piaci elvárásainak megfelelő tudású szakembereket képezni.
Az ingyenesen letölthető könyv nemcsak bemutatja a fordított osztályterem módszert, de a konkrét bevezetésében, megvalósításában is segít, sőt tartalmaz tapasztalatokat is olyan tanároktól, akik már kipróbálták.
Ezt a könyvet azoknak a tanároknak ajánljuk, akik muníciót szeretnének gyűjteni a holnap pedagógiájához, akik tudják, hogy a digitális korszakba beleszületett fiatalok életpályája csak új médiaműveltség birtokában lehet sikeres.
A kézikönyvet azoknak az intézményvezetőknek és pedagógusoknak ajánljuk, akik olyan minőségirányítási rendszert akarnak működtetni, amely nem a papírmunkát és adminisztrációt szaporítja, hanem valódi segítséget jelent az intézmény fejlesztésében.
E könyvben gyakorlatorientált szemléletben mutatjuk be a projektek fogalomrendszerét, a különböző típusú projektek sajátosságait, a projekt életciklus egyes fázisaiban alkalmazható módszereket és eszközöket.

Visszajelzések

„Ez a képzés érthető, jól megszerkesztett, könnyen tanulható volt. Nagyon szépen köszönöm a segítséget :)”

– Az Online Excel-tanfolyam kezdőknek c. kurzus egy résztvevője

„Szeretnék további online kurzusokon részt venni, mert ez végre olyan tanfolyam volt, amit érdemes volt végigcsinálni… Színesebbé, érdekesebbé és hatékonyabbá tudom tenni a mindennapi óráimat.”

– az Innovatív tanár, kreatív osztályterem akkreditált képzés egyik résztvevője

„Azért külön hálás vagyok, mert egy kedves végzős csoportomnak a tanulmányai végén ilyen újszerűt tudtam mutatni, és érezhettem elismerésüket és köszönetüket ezért (még azoktól is, akik azért nem olyan elkötelezett németesek).”

– Tóth Erika (német nyelvtanár, Gyulai SZC Dévaványai Szakgimnáziuma) az Innovatív tanár, kreatív osztályterem c. képzésről

„Szkeptikusként jelentkeztem a képzésre, bevallom. Kíváncsiként: a budapesti, jónevű informatikai középiskolák gyakorlata hogyan működik egy békési kis iskolában? Már a nyitórendezvény magával ragadott, a beszámolók, a résztvevők aktív véleménynyilvánítása... ami nem maradt abba a rendezvény után sem.”

– Tóth Erika (német nyelvtanár, Gyulai SZC Dévaványai Szakgimnáziuma) az Innovatív tanár, kreatív osztályterem c. akkreditált képzésünkről

„Jó volt azt érezni, hogy a pedagóguspályán sok színes egyéniség van (ez az online együttműködésben derülhetett ki), akik mernek kockáztatni és új módszerekkel oktatni a rájuk bízott gyerekeket. Megint megbizonyosodtam arról, hogy mindig érdemes belevágni olyasmibe, amit addig nem ismert, nem csinált az ember.”

– Kálmán Nóra, Táncsics Mihály Mezőgazdasági Szakközépiskola

„Rengeteg új, érdekes dolgot láttam, tapasztaltam a képzésen. Megnéztem, felfedeztem sok, általam eddig nem ismert webes alkalmazást. Kiléptem a komfortzónámból, s kicsit a diákokat is kibillentettem.”

„Nagyon jók voltak az oktatóvideók, lépésről lépésre segítettek elsajátítani az adott tananyagot. Az elméleti rész is igen hasznosnak bizonyult. Gratulálok a szervezéshez!”

„Korrekt és lelkiismeretesen elkészített tananyagok álltak rendelkezésre!”

Partnereink