Fontos döntések a 2. nemzetközi LS4VET projekttalálkozón

Győri János, a koordinációt végző ELTE részéről elmondott köszöntőjét követően  a projekt első fázisában végzett tevékenységekért felelős partnerek bemutatták összefoglalóikat a szakképző iskolák és a tanárok körében készített felmérésről és interjúkról. Ezután újabb nagy lépést tettek  előre a szakoktatásban való felhasználásra tervezett LS modell kidolgozásának folyamatában, annak érdekében hogy az mindegyik részt vevő ország (Ausztria, Hollandia, Magyarország, Málta) szakképzési rendszeréhez és szakképző intézményeihez illeszthető legyen. A találkozó második részében az IO2 vezetője, az ITStudy bemutatta a projekt következő célkitűzésének számító LS4VET kurzus megtervezésével, megvalósításával és tesztelésével kapcsolatos közelgő feladatokat.
Végül a partnerek megvitatták az eddig végzett terjesztési tevékenységeket, valamint a pénzügyi és minőségirányítási kérdéseket.

A múlt ősszel indult LS4VET projekt célja, hogy innovatív módszertant dolgozzon ki a szakképzés tanárainak és oktatóinak fejlesztésére a japán tanórakutatás (Lesson Study) modelljének adaptálásával.