FLI CREATE

A „FLI CREATE FLIpped CREative Awareness TEaching (2019-1-IT02-KA201-063149) Erasmus+ projekt célja az, hogy haladó szintű digitális kompetenciák megszerzésére és azok birtokában kreatív, tanulóközpontú tanítási módszerek alkalmazására ösztönözze a pedagógusokat. A kísérleti képzésben megismerkednek többek között a „megfordított tanterem” módszerével, és elsajátítják a fordított óra előkészítéséhez, motiváló digitális tartalmak, videók elkészítésére szolgáló alkalmazások használatát.

A 2022-ben záruló fejlesztésekben olasz, magyar és spanyol szakközépiskolák és iskolafejlesztő szervezetek és egy lengyel egyetem működnek együtt:

 

  • IIS Acerbo és ilmiolavoro srl, Olaszország,
  • GEPS Piran School és Ustvarjalnik, Szlovénia,
  • iTStudy Hungary Oktatási és Kutatóközpont és Magyar Gyula Kertészeti Szakgimnázium és Szakközépiskola, Magyarország,
  • Goierri Eskola, Spanyolország
  • Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna Lodzi, Lengyelország.

 

A két napos projektindító rendezvényen a közreműködő intézmények képviselői kiválasztották a projekt logóját, az együttműködési platformot, megismerkedtek az egyes intézmények tevékenységével, céljaival, majd megvitatták a partnerországok pedagógusai és diákjai körében előzetesen elvégzett felmérések eredményeit. Döntés született a tanárok számára készítendő tananyag témaköreiről és a több országban lebonyolításra kerülő képzés módjáról és ütemezéséről is. A legmodernebb oktatási módszer alkalmazásának birtokában, előtérbe helyezve a kreativitást és felruházva a megfelelő készségekkel annak megvalósítására, a pedagógusok valóban képesek lesznek megfelelni a 21. századi diákok elvárásainak. 

 

Nyitórendezvény - Gödöllő     Nyitórendezvény - Gödöllő

 

Nyitórendezvény - Gödöllő